۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۸

اختصاصی مهر/

جلسه ویژه پولادگر با ساعی به درخواست مشاور عالی رئیس فدراسیون جهانی

جلسه ویژه پولادگر با ساعی به درخواست مشاور عالی رئیس فدراسیون جهانی

مشاور عالی رئیس فدراسیون جهانی تکواندو که در تهران حضور دارد برای رفع مشکل بوجود آمده در تکواندو ایران خواستار تشکیل جلسه ای بین ساعی و پولادگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر،حسین رفعتی یک ایرانی مقیم آمریکاست و مشاور عالی "دکتر چو" رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کمیته توسعه این نهاد بین المللی و از افراد با نفوذ در wtf است که برای دیدار با اقوام خود در تهران بسر می برد. وی که جریان بحث های  اخیر تکواندو  از طریق سایت های خبری و صدا و سیما قرار گرفته است اعتقاد دارد در صورت ورود مراجع بین المللی از جمله فدراسیون جهانی بدون شک تکواندو ایران با مشکل بزرگتری مواجه خواهد شد.

رفعتی که همیشه حامی تکواندو ایران در فدراسیون جهانی بوده از ساعی و پولادگر خواسته در جلسه ای مشترک مسائل و مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آن در داخل ایران اقدام  کنند. به همین دلیل این جلسه با حضور حسین رفعتی سید محمد پولادگر و هادی ساعی ساعت 13/30 دقیقه روز یکشنبه در محل فدراسیون تکواندو تشکیل خواهد شد.

روز چهارشنبه انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار شد و سید محمدپولادگر با اخذ 34 رای برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. ساعی یکی از کاندیدهای این انتخابات بود که با نظر سازمان بازرسی کل کشور از حضور در انتخابات محروم ماند.

کد خبر 2206864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha